نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به تلاش رسانه‌های فارسی‌زبان برای هموار کردن راه تروریست‌ها برای انجام عملیات در داخل مرزهای ایران هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۹۳

عباس مقتدایی درباره حادثه تروریستی اخیر و اهداف جریان های معاند از تجهیز و پشتیبانی گروهک های تکفیری به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تاسیس و پس از انقلاب همواره به گونه های مختلف تحت فشار و بمباران تبلیغاتی رسانه ها در آن سوی مرزهای خود بوده است و این روند فراز و فرود داشته اما همواره به شکل مستمر از سوی حامیانی که به عنوان پشتوانه مالی و فکری این رسانه ها بوده اند حمایت شده است.

وی با اشاره به گسترش حجم تبلیغات ضد ایرانی جریان های معاند و حامیان غربی آنها طی چند سال اخیر خاطرنشان کرد: طی این مدت میزان و حجم این کارهای رسانه ای و خط مشی گذاری آنها کاملا شتاب آلود و با هدف گرفتن عرصه های مختلف فرهنگ، اجتماع، سیاست و حتی اقتصاد عمل کرده است. در حالی که در ادوار گذشته عمدتا تمرکز آنها بر عرصه سیاست بوده است بویژه در ماههای اخیر یک خط مشی رسانه ای چند لایه ای و چند بعدی مشاهده می شد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معتقدم اگرچه در عرصه نظامی در شرایط کنونی امکان وقوع یک جنگ بین الملل وجود ندارد اما در حوزه اقتصاد آمریکایی ها متوسل به جنگ بین الملل متوسل به یک جنگ جهانی علیه ایران شده اند و اکنون هم یک جنگ بین المللی رسانه ای علیه ایران درحال انجام است که تمام رسانه های غربی و کلیه رسانه هایی که در منطقه به زبان فارسی برنامه پخش می کنند و بلکه ابررسانه هایی مثل بنگاه پرسابقه بی بی سی و سی‌ان‌ان همگی یک خط مشی با هدفگذاری واحد را دنبال می کنند.

مقتدایی با اشاره به اغتشاشات اخیر و حادثه تروریستی شیراز تاکید کرد: پیشقراولان رسانه ای غرب در حال تدارک آتش تهیه ای هستند که تا در روزهای آتی بر حجم تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی بیفزایند تا ناآرامی ها در ایران ادامه پیدا کند اما برغم همه هیاهوهای که در عرصه جنگ روانی به براه انداختند آنها نتوانستند در سطح افکار عمومی تاثیر مسقتیم بگذارند چون با وجود همه دروغ هایی که در شبکه های تصویری و مجازی خود گفتند اما مردم با آگاهی کامل در برابر توطئه های آنها ایستادگی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها